30.12.2012

Affection








Sweater - MARKS & SPENCER (sh)
Pants - COS
Bag - NEW LOOK
Scarf - H&M
Shoes - DR. MARTENS

Głównym elementem outfitu jest sweter, jasny w różnokolorowe wzory, co sprawia, że łatwo można go dopasować do wielu rzeczy. Ja wybrałem te oto spodnie, wiśniowe Martensy (a do nich burgundowy komin), a do tego granatowy plecak. Zestaw jest na raczej zimne dni, takie jak teraz. Chłodna kolorystyka idealnie pasuje do nastrojów panujących za oknem. Fotografowała Alicja Bloch :)

A już jutro mamy ostatni dzień w tym roku! Wg mnie 2012 był bardzo udany. Zobaczyłem wiele miejsc, poznałem wiele ciekawych osób. Coraz bardziej kształtował się mój światopogląd oraz podejście do ludzi. Mam nadzieję, że Wy również macie poczucie, że miniony rok będziecie wspominać jak najlepiej. 

Dokładnie rok temu dziękowałem Wam za 15 tys wyświetleń mojego bloga. Tym razem też chciałbym Wam podziękować, lecz za kolejne 60 tys! Gdyż teraz statystyki wskazują ponad 75 tys wyświetleń! Dziękuję!!!
Wszystkim czytelnikom Haus of Erick życzę imprezy sylwestrowej w jak najlepszym gronie oraz siły i energii na nadchodzący rok 2013! XOXO

32 komentarze:

  1. Super stylizacja i świetny plecak :) Gdyby tak się wszyscy mężczyźni w Polsce umieli ubrać to było by aż miło popatrzeć :) pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie :) Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę mojemu partnerowi pokazać Twój blog;) Bardzo fajna stylizacja, świetnie wyglądasz;)

    Pozdrawiam,
    Anna ANTJE

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham Martensy :)
    Dostałam fioletowe matowe na gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz świetny i oryginalny styl, fajnie gdyby więcej panów w Polsce tak się ubierało. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania kosmetyki The Body Shop.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybym a umiała namówić mojego chłopaka do noszenia się w ten sposób... Wyglądasz naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie zawsze dużo inspiracji ;) miło wiedzieć, że również panowie odwiedzają mojego bloga!
    Przejrzałam parę postów i muszę przyznać, że masz wyczucie stylu ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz ;) Cudny plecak i sweter *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. genialna stylizacja i cudowny plecak ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny zestwa:)
    szkoda że niewiele meżczyzn umie się dobrze ubrać,wtedy może byłoby na co oko zawieśić;p

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestaw,ale ten szalik jest genialny !

    OdpowiedzUsuń
  11. no ładnie rzeczywiście w butach i plecaku się zakochałam
    zapraszam w wolnej chwili do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny look :))
    oraz bardzo fajna fryzura !
    dobrze ze są mężczyźni którzy potrafią się ubrać :)
    szkoda ze jest ich tak mało !

    OdpowiedzUsuń
  13. No to oby następny rok był równie udany! Tobie również udanej zabawy sylwestrowej!
    Super buty. Chciałabym widzieć więcej takich mężczyzn na ulicach...

    OdpowiedzUsuń
  14. To jedna z nielicznych stylizacji na męskich blogach, która naprawdę mi się podoba! :) Szczęśliwego Nowego Roku i udanego Sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa stylizacja, zresztą tak jak poprzednie ;) Nie wyglądasz na 17 lat

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie...sweter,komin,plecak-wszystko super!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Średnio na jeża znam się na modzie, niestety, więc spojrzeniem takiego totalnego osobnika zewnątrz stwierdzam, iż stylizacja jest przyjemna dla oka ;).

    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, btw.

    Życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Martensy - uwielbiam te buty *.*
    ciekawa stylizacja : )

    OdpowiedzUsuń
  19. sweterek urzeka. Dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie pierwsze skojarzenie po obejrzeniu stylizacji to chłodny zimowy dzień. Kolejną rzeczą z która sie zgadzam to to, że burgund spełnił tu swoją role niesamowicie, Twoje martensy i szalik- miazga. Urzekł mnie tekże plecak, fajny kolor, dobry krój. W efekcie moge napisać że fajnie wszystko połączyłeś, co składa sie na baaardzo udaną stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. powiem że sweterek jest świetny , buty tak samo ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. sweter i buty rewelacja;)

    Pozdrawiam:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.