01.02.2013

Kenzo Inspired










Sweatshirt - www.choies.com
Pants - ZARA
Shoes - DR. MARTENS

Witajcie! Tym razem kolejny dość prosty outfit, zdominowany przez czerń. Spodnie z Zary, kóre na początku uważałem za zły wybór (lecz teraz odkryłem, że są na prawdę świetne, bardzo wygodne i uniwersalne), połączyłem z bluzą ze sklepu choies.com. Bluza inspirowana jest kolekcją Kenzo. Bluzy tego typu ostatnimi czasy króluja na światowych blogach. Jednak większą popularność zdobyła zielona wersja tej bluzy. Ja pozostałem jednak przy klasycznej czerni. Tradycyjnie tej zimy założyłem wiśniowe Martensy, które dopełniłem burgundową czapką.Fotografowała  Daria Roszyk.

Piątek po wykańczającym tygodniu postanowiłem spędzić w domu. Pierwszy tydzień pracy po feriach był nawet bardziej niż wykańczający. Jednak nie obyło się też bez przyjemności! Wczoraj wybrałem się na zakupy, żeby kupić nowe buty do garnituru, koszulę i muchę. A to wszystko na jutrzejszą studniówkę, na którą idę z moją ukochaną Darią Roszyk, bez której Haus of Erick nie byłby taki jaki jest :) Nie mogę się doczekać, aż będę mógł dotrzymac Darii towarzystwa przy tej ważnej okazji!
Jutrzejszy studniówkowy outfit będziecie mogli zobaczyć na moim instagramie hausoferick. Na razie zdradzę jedynie akcent - muchę! Mnie urzekła od razu jak ją zobaczyłem. A Wam jak się podoba? :)


Pamiętajcie również, że nadeszła ostatnia tura wyprzedaży! Wciąż macie szanse wyłowić coś idealnego dla siebie za najniższe z możliwych cen. 
Ale musze przyznać, że moją uwagę od wypzedaży np. w Zarze zupełnie odwróciły nowe kolekcje! Nie jestem wielkim fanem skórzanych elementów na t-shirtach, ale z drugiej strony są w nowej kolekcji rzeczy, które absolutnie muszą znaleźć się w mojej garderobie. Chociażby ta koszula. 


Ten tydzień był wykańczający. Jednak zdaję sobie z tego sprawę, że następne będą coraz cięższe. Już niedługo odbędzie się pierwsza debata z kokursu Debat Oksfordzkich organizowanych przez VII LO, w której będę brał udział. No w tym miesiącu zaczynam kurs na prawo jazdy! Czyżby o jednego pirata drogowego więcej? ;) Jednak wyczerpujący tryb życia, gdzie 24/7 trzeba pamiętać o wielu sprawach i obowiązkach to jest dokładnie to co lubię. I nie ważne jak wiele bym narzekał wiem, że inaczej żyć nie umiem. Jestem uczulony na nudę. Pamiętajcie moi drodzy, że zawsze może być gorzej. I w większości przypadków im dalej, tym więcej. Więc głowa do góry i stawiajcie czoła wszystkim wyzwaniom. Niech moc będzie z Wami XOXO
Z muzyki tym razem track, którego nigdy nie lubiłem. Jednak po 4 latach, gdy James Morrison nagrał z Nelly Furtado kawałek Broken Strings, mogę powiedzieć, że jestem w tej piosence zakochany :) 


34 komentarze:

  1. Kocham za Martensy !

    Kocham za erykowość

    :*

    -J

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw :) Marzy mi się kupno oryginalnej bluzy Kenzo jednak jej cena ufff... Udanej studniówki :)

    Pozdrawiam :)
    http://mw-maleworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny blog modowy, i znowu widze kolor BURGUNDOWY .. To chyba jakiś sezon na to jest :P nie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooooooooo extra! świetny set, bardzo mi się podoba! :)
    Powodzenia na debacie i gumowych krawężników :D

    OdpowiedzUsuń
  5. love the tone of this look !
    <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie, fantastyczna stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam stylowo ubranych chłopaków :) Świetna czapka, fajnie zestawiona z całością. Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za komentarz. Bardzo mi się tu podoba, może będziemy śledzić siebie nawzajem? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw zapraszam do mnie http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję <3
    Z każdym zestawem zachwycasz mnie coraz bardziej! Bluza jest znakomita - TEŻ CHCĘ TAKĄ! Co do martensów - nie wiedziałam, że mogą one aż tak dobrze wyglądać na facecie. Piosenkę kocham!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny look ; DD


    obserwuje~~!


    WWW.LIVE-STYLE20.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja. bluza mi sie najbardziej spodobała :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam tę bluzę w kolorze zielonym, ale w czarnym jest także przegenialna!! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna ta bluza ,wyglądasz super :)) Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  15. Mucha jest świetna :D Ciekawa jestem całej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  16. o boziu ! ja Cie juz uwielbiam <3 hah siedze i umilasz mi moj ponury sobotni wieczór swoimi wpisami ! ;) Martensy < 33333333

    OdpowiedzUsuń
  17. ohy ahy, świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza to nasze marzenie! Wyglądasz bardzo stylowo ;)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  19. bluza jest genialna zresztą jak cała stylizacja :) Bardzo mi się podoba !

    BUZIAKI
    Lille fashion

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing outfit! Love your style!
    - Charlotte
    http://fashiongirl134.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny zdjęcia i cała stylizacja :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. dobrym akcentem są martensy!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna bluza i cała stylizacja ;)
    pozdrawiam :) obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Przyjemnie się Ciebie ogląda, ale jeszcze lepiej czyta!:) Brawo, oby tak dalej! Pozdrawiam http://asmileoflife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.